BICARA POTENSI MALAYSIA TEACHER PRIZE 2024


Hai cikgu-cikgu! PEMIMPIN GSL kini kembali lagi dengan sesi info Bicara Potensi Malaysia Teacher Prize (MTP) 2024 yang bertajuk, “Guru Pempengaruh, Peneroka Dunia Pendidikan”. Sesi ini akan dikendalikan oleh Tay Tien Sing, Pengurus Program PEMIMPIN GSL bersama Cikgu Ahmad Shahrul Azhan bin Ibrahim (Shahrul Azhan) ataupun lebih dikenali sebagai Sir Asai, Finalis 5 Teratas MTP 2023, Cikgu Mohamad Safuan Rozak, Finalis 10 Teratas MTP 2023 dan Cikgu Ahmad Firdauz Bin Abdullah Tahrin (Firdauz Abdullah), Ketua Program Pusat PERMATA Kurnia.


Dalam sesi ini, barisan pembicara akan membincangkan pengalaman dan peranan mereka sebagai seorang guru pempengaruh atau lebih dikenali sebagai Teacher Influencers dan bagaimana mereka menerokai dunia pendidikan melalui medium baharu ini. Sesi ini juga akan merungkai persoalan berkenaan Malaysia Teacher Prize yang kini masih terbuka untuk permohonan dan bagaimana barisan pembicara yang juga merupakan finalis dan juri MTP mengetengahkan usaha guru dalam permohonan MTP.


Butiran sesi ini adalah seperti berikut:

📅 Rabu, 24 April 2024

⏰ 8:30 - 9:30 malam

🔗 Facebook: https://fb.me/e/1RODXRW6o

📜 E-sjiil kehadiran akan diberikan


Sila imbas kod QR dalam poster atau gunakan pautan untuk menyertai sesi ini di Facebook, Instagram atau YouTube PEMIMPIN GSL.


Untuk memulakan permohonan anda serta maklumat lanjut, sila layari http://malaysiateacherprize.org.


#MalaysiaTeacherPrize #MalaysiaTeacherPrize2024 #MTP #MTP2024 #pemimpingsl #teacher #cikgu #education #pendidikan
 

Post a Comment

Previous Post Next Post